Termeni și Condiții

Prezenta secțiune definește orice contract în temeiul căruia Vânzătorul, www.avantajonline.ro, transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestora.

Folosirea acestui site implică acceptarea Termenilor şi Condițiilor listate mai jos.

În cazul în care ne informați, înainte de încheierea contractului (verificarea comenzii), că solicitați livrarea înainte de sau la o dată anume precizată, această dată fiind esenţială din punctul dvs. de vedere, vă rugam să nu plasați comanda,

www.avantajonline.ro neasumându-și responsabilitatea pentru livrări la date fixe, ci înăuntrul termenului fixat în prezentul contract.

Prin accesarea în continuare a site-ului de către dvs. reiese acordul dvs. expres, explicit și în cunoștința de cauza cu privire la acceptarea termenilor și condițiilor contractuale, contractul producând efecte obligatorii asupra dvs.

Totodată, prin plasarea unei comenzi de către dvs. pe acest site, recunoașteți în mod explicit că această comandă implică o obligație directă de a plati vânzătorului www.avantajonline.ro.

1. Preambul

Cumpărător - persoană fizică sau juridică sau altă entitate care își face un cont pe site și care plasează o Comandă confirmată de Vânzător.
Vânzător - SC MARKET DREAM SRL cu sediul social în Bucuresti,  str. Sos. Oltenitei, nr. 232B,  oras Bucuresti, Sector 4 , avand CUI: 35594976, nr. de ordine în registrul comerțului: J40/1585/2016

Datele de contact sunt disponibile în secțiunea "Despre noi".

Comandă - un document electronic apărut ca formă de comunicare între www.avantajonline.ro și Cumpărător, prin care www.avantajonline.ro este de acord să livreze produsele comandate și Cumpărătorul este de acord să achite contravaloarea acestora.

Produse - bunuri care urmează a fi furnizate de către www.avantajonline.ro Cumpărătorului ca urmare a contractului încheiat. contract - o Comandă confirmată de către Vânzător.

 

3. Garanția legală de conformitate a produselor

Toate produsele comercializate de către site-ul nostru, beneficiază de condiții de garanție de conformitate conform legislației în vigoare.

Termenul de garanție de conformitate oferit de www.avantajonline.ro (inclusiv pentru vicii ascunse) este cel prevazut de legislatia in domeniu.

Prezumția lipsei de conformitate nu poate fi invocată atunci când:

este incompatibilă cu natura produsului - această situație intervine, în general, în cazul produselor a căror durata de viață este mai mică de 6 luni,

este incompatibilă cu natura lipsei de conformitate - lipsa de conformitate este provocată de utilizarea incorectă a produsului de către consumator sau de uzura normală a produsului.

Produsele comercializate de www.avantajonline.ro sunt noi și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

Garanție voluntară convențională se poate acorda doar dacă producătorul oferă o astfel de garanție comercială.

În nici într-un caz, drepturile consumatorului nu sunt afectate de existenta sau inexistentă unei garanții convenționale comerciale.

Dacă sunteți persoană fizică, vă reamintim drepturile dvs. ca și consumator prevăzute în Legea nr. 449/2003, în special art. 9-14, și anume:

"Art. 9 - Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.

Art. 10 - În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privând acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.

Art. 11 - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situației în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.

(2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:

- valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;

- importanţa lipsei de conformitate;

- dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.

(3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acestă a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.

(5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.

Art. 12 - Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.

Art. 13 - Consumatorul poate solicită o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:

- dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;

- dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;

- dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.

Art. 14 - Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră."

4. Comanda

Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe site, prin adăugarea Bunurilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda angajându-se la plată prin una din modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului.

Prin finalizarea ComenziiCumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.

Dacă www.avantajonline.ro confirma comanda integral, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor Comenzii.

Acceptarea Comenzii de către

www.avantajonline.ro se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică (via e-mail) din partea www.avantajonline.ro către Cumpărător, conform căreia Comanda a fost verificată, și urmează să intre în procesul de livrare, fără a necesita o confirmare de primire din partea Cumpărătorului.

www.avantajonline.ro nu consideră o comanda neconfirmată, adică pentru care nu a fost confirmata telefonic, ca având valoarea unui Contract.

Prezentul Contract întra în vigoare la confirmarea finală a Comenzii de către www.avantajonline.ro

5. Modalitatea de plată

Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:

Plată se poate efectua:

- la livrare (numerar) catre curierul cara a livrat comanda.

- Online cu cardul (Visa sau Mastercard).

*Factura aferenta comenzii Dvs. va fi trimisa automat pe adresa de e-mail specificata in comanda.

6. Livrarea

Livrarea se face prin curierat rapid cu unul din partenerii noștri.

Ne rezervăm dreptul de a întârzia/refuza o livrare în cazul în care ați optat pentru plata on-line însă suma virată nu este evidențiata în conturile noastre până la termenul limita stabilit pentru vânzare.

Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terţă desemnată de dvs., alta decât transportatorul, întră în posesia fizică a produselor comandate.

Nu acceptăm onorarea comenzilor prin transportatori indicați de dvs. În acest contract, doar Vânzătorul poate avea opțiunea alegerii transportatorului.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora și expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile contractuale, pecuniare sau de altă natura fată de www.avantajonline.ro.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile cu date de contact incomplete/incorecte în lipsă unui răspuns din partea Cumpărătorului.

După o încercăre de livrare nereușita din culpa clientului, efectuata de către firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult doua comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes în decurs de o lună.

Pentru Perioadele promoționale (Black Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate în intervalul desfășurării campaniei, poate fi diferit de cel afișat pe site-ul www.avantajonline.ro și se va face într-un interval de până la 5 zile lucrătoare de la acceptarea și confirmarea comenzii de către operatorii noștri.

7. Dreptul la retragere

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:

Conform art. 9 din OUG 34/2014, vă informam că beneficiați de o perioadă de 14 zile de la primirea coletului pentru a ne informa cu privire la retragerea din contract și returna Bunurile, fără a fi nevoit să vă justificați decizia de retragere şi fără a suportă alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG nr.34/2014, adică să achitați:

- costurile suplimentare în cazul în care ați ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Vânzător;

- costurile directe legate de returnarea produselor;

- sunteți responsabil și în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor, in conformitate cu dispozitiile OUG 34/2014.

In conformitate cu Art 16 Lit. e) din OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii , sunt exceptate de la dreptul de retragere : " furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator " – produsele care se incadreaza in urmatoarele categorii : DRESURI, CIORAPI, LENJERIE INTIMA, COLANTI, astfel incat nu se accepta returnarea acestora dupa desigilare.

8. Politica de retur

In situatia in care se doreste returnarea produsului, produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (impachetati coletul fara a afecta ambalajul.

În cazul în care produsul returnat prezintă, urme de uzura, purtare, utilizare, zgârieturi, lovituri, accesorii ori documentație lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse."

În cazul în care produsul returnat prezintă urme de uzura, purtare, utilizare, zgârieturi, lovituri, accesorii ori documentație lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri repetate săvârșite de client, inclusiv pentru refuzuri constant și repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client etc. fără o notificare prealabilă.

Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:

Cumpărătorul este obligat să notifice www.avantajonline.ro intenția de a returna conform termenului stipulat în Art. 7. DREPTUL DE RETRAGERE alegând una dintre următoarele variante:

a) prin înregistrarea unei cereri de retur/exercitarea dreptului de retragere;

b) printr-o declaraţie neechivocă în care să vă exprimați decizia de retragere din contract și pe care să ne-o trimiteți scris via e-mail pe adresa GMAIL@  sau telefonic la 0768.88.33.00.

Nu acceptăm colete retur cu plata la destinatar în cazul retururilor efectuate cu alte companii de transport decât cele agreate de Vânzător.

Toate coletele conținând produse returnate se vor trimite către:„ www.avantajonline.ro - Departament RETURURI ", la adresa : Judetul Ilfov, Popesti-Leordeni, Strada Eclipsei nr. 67

Contravaloarea produselor deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare în cazul unei returnări de produs sunt suportate de către dvs.

În cazul exercitării dreptului de retragere, nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne-ați informat și înapoiat Bunurile vă vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dvs., fără întârziere nejustificată prin transfer bancar în termen de 14 zile lucrătoare de la momentul confirmării recepției și verificării integrității coletului returnat, Cumpărătorul fiind obligat să menționează numărul contului IBAN și numele titularului de cont.

In situatia in care Cumparatorul doreste schimbarea produsului livrat cu un altul cu acelasi cod de identificare insa de o alta marime sau model, ori a constatat ca prezinta neconformitati, trebuie sa inainteze solicitarea in termen de 14 zile de la primirea produsului initial, situatie in care costul transportului este suportat de Vanzator.

9. Reclamații

răspunde în perioada de garanție pentru calitatea produselor vândute, conform legislatiei in domeniu.

Toate reclamaţiile se vor formula în scris sau telefonic, de îndată ce este practic posibil şi în orice caz, în termen de maxim 14 zile de la recepționarea comenzii de către Cumpărător prin contactarea Departamentului Relații Clienți, scris via e-mail pe adresa sau telefonic la 0768.88.33.00

Reclamaţia trebuie documentată prin punerea la dispoziţie a tuturor datelor relevante privând evenimentul invocat. Reclamantul trebuie să pună la dispoziţia www.avantajonline.ro numărul comenzii/facturii, documentul de transport (AWB), motivul reclamaţiei, fotografii (în cazul produselor neconforme/deteriorate) cauzele presupuse a fi condus la reclamaţie, pretenţiile clientului.

În soluţionarea reclamaţiei se vor avea în vedere următoarele etape:

verificarea preluării comenzii și livrării coletului;

analiză internă.

În vederea soluționării reclamației, poate să decidă:

schimbul produsului reclamat pe cheltuiala sa;

plata contravalorii mărfurilor;

respingerea reclamației;

Nicio reclamație nu va fi luată în calcul dacă marfa a fost modificată sau s-a intervenit în orice fel asupra ei.

Termenul de soluţionare a reclamaţiei va fi de maxim 10 zile de la data primirii coletului continand produsul reclamat, pentru orice alt motiv care excede prevederile Legii 449/2004, OG 21/1992 si OUG 34/2014.

10. Promoții și concursuri

Stabilim regulamentele promoțiilor și concursurilor pe care le organizăm. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștința eventualilor participanți numai prin intermediul site-ului propriu sau pe paginile oficiale din rețele de socializare Facebook și Google+.

De promoții beneficiază doar acele comenzi care respectă întocmai regulile afișate pe site.

În perioada unei campanii de reducere, DISCOUNTURILE NU SE CUMULEAZǍ, se va aplică discountul cu valoarea cea mai mare.

Comenzile care conțin vouchere de discount sau valorice nu pot fi cumulate cu alte comenzi!

Promoțiile sunt valabile pentru comenzile plasate și ale căror produse au fost adăugate în coșurile de cumpărături pe durata desfășurării campaniei și în limita stocului disponibil.

www.avantajonline.ro poate anula o promoție sau un concurs fără o notificare prealabilă.

IMPORTANT- Voucherele de discount provenite din aceeași campanie promoțională NU SE CUMULEAZǍ, se va aplică un singur discount/comanda.

Prin participarea la Campanii, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, Termenilor și Condițiilor Regulamentelor Oficiale publicate și ale legislației aplicabile.

Site-ul www.avantajonline.ro. ruleaza campanii si promotii in cadrul paginilor sale. 

Prin agrearea termenilor si conditiilor prezentului contract ne acordati dreptul de a va trimite periodic e-mail-uri cu informatii sau oferte speciale.

11. Confidențialitatea datelor și comunicări comerciale

Respectăm confidențialitatea datelor clienților și ne angajam să nu transmitem datele personale ale acestora către terți și să le folosim exclusiv în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzii) și pentru informări comerciale referitoare la activitatea noastra și brandul www.avantajonline.ro

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice www.avantajonline.ro are obligația de a administra în condiții de siguranța și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dvs. sau o altă persoană. 

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și sa solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisa, datată și semnată prin postă pe adresa societatii noastre.

12. Securitatea datelor și comunicările comerciale

Datele personale colectate vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site.

Informațiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a vă trimite confirmarea comenzilor, eventualele promoții, buletinele informative periodice etc. numai cu acordul prealabil al utilizatorului site-ului.

Ne obligam să nu facem publice sau să nu vindem bazele de date conținând informații referitoare la datele personale ale clienților noștri.

www.avantajonline.ro nu promovează spam-ul. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru ștergerea acesteia. Comunicările realizate de către www.avantajonline.ro. prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) conțin datele de identificare complete și conforme ale expeditorului sau legături către acestea, la data transmiterii conținutului.

13. Frauda

Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica conținutul site-ului www.avantajonline.ro. sau de a afecta performantele serverului pe care rulează site-ul www.avantajonline.ro, va fi considerată tentativă de fraudă și va fi pedepsită penal conform legislației romane în vigoare de către autoritățile competente.

14. Limitare de responsabilitate

Nu vom fi răspunzători pentru: orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezultă din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informației prezentate pe site și orice tip de erori sau omisiuni în conținut care pot conduce la orice fel de pierderi.
Informațiile pot fi reproduse prin tipărire numai pentru uz personal.
Informațiile nu pot fi reproduse, distribuite sau transmise altei persoane sau încorporate în orice fel într-un alt document sau material fără permisiunea prealabilă scrisă a autorilor lor.

www.avantajonline.ro. nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terța parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către www.avantajonline.ro. a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor după livrare și în special pentru pierderea acestora

15. Forța majora

www.avantajonline.ro. își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate, dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de www.avantajonline.ro. care includ: incendii, explozii, inundații, condiții meteorologice extreme, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forța majora conform uzanțelor legii romanești. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte parți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

16.Litigii

Orice litigiu apărut între Utilizatori și www.avantajonline.ro va fi rezolvată prin cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competenta revine instanțelor de judecată romane.

17. Exonerare de raspundere

Ne cerem scuze anticipat pentru eventuale erori de continut.

Facem eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare.

Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului.

Paginile pot contine in cazuri izolate erori de natura informatica propagate de la furnizori sau generate local in procesul de actualizare. Acestea nu genereaza obligatii comerciale sau de alta natura. Nu se onoreza comenzi la preturi derizorii sau eronate.